shalalla

bloggade inte igår för jag orkade inte, det börjar bli tråkigt. ska kanske sluta blogga helt? äeh vet inte, får se sen. men, skolan idag, ganska chill faktiskt. började på min klänning idag på slöjden. vi ska typ göra om gammla kläder. egentligen har vi inte slöjd men från elva till tio över tolv har franska gruppen håla så då har jag och linn slöjd istället. men hade riktigt roligt på idrotten idag haha, typ alla killar var ute och spelade fotboll och vi tjejer inne, fast anton, kvein och victor var också med oss men dom kan räknas som tjejer :) men haha ja, fett kul iallafall, helt galen när vi spelar fotboll. men nu ska jag gå och ta ut puffen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback