titta vad jag hittade på sandras blogg precis!

först och främst ska jag börja skriva om evelina..för vad skulle jag vatt utan det tjejen? I N G E N T I N G! hon är världens underbaraste! jag älskar när hon stör sig på småsaker som när hon har ätit godis så kan hon ångra sig jätte mycket för att hon försöker vara nyttig eller om hon har ätit för många mackor..så sitter hon alltid och mumlar för sig själv'' åhhh varför åt jag den mackan,nukommer jag inte vara hungrig till middagen och vi som skulle äta sånt gott'' eller när vi ligger och sover så ligger hon alltid där och typ? stönar..hahah det är så kul! men du är så jädrans bäst..du är den som finns där för mig när det är någonting! och du förstår mig på riktigt med killar och allt det..och det känns så underbart att bara kunna berätta allt som sitter i mitt huvud och berätta det för dig och veta att jag kan lita på dig till hundra procent! Och jag kan heller knappt fatta att du och jag har kännt varandra i ett halvår eller lite mera! kommer du ihåg den kvällen på höst lovet när jag först va med linnea sen stack hon så följde jag med dig,oscar,emelie & mini till skolan så satt vi där och ja.. hade kul och sen gick vi helt yra tillbaka hem till dig för jag skulle sova hos dig men vi stack till dennis och skulle sova där så tog vi taxin dit och vi bara satt och fråga helt fjantiga och jätte konstiga frågor till chaffören,han måste trott att vi va dumma i huvudet..men ja just då va vi det och sen när vi kom till dennis bara låg vi där och skratta? åt ingenting bara satt och skratta som livet va perfekt. Sen dess har vi bara börjat umgås mera,mera och mera och jag är så jävla glad att jag just fick dig evelina sjöstarnd..du är typ som en ängel och just JAG fick dig..och jag menar verkligen detta du är mitt allt,finns inget bättre än dig! alla dumma/konstiga saker vi gör..som tillexempel när vi inte har något att göra så bara kommer vi med en helt korkad idee'' ska vi ut i snön med bara bikini på''' haha!
Men du ska veta en sak och det är att..hoppar du,hoppar jag..och jag kommer aldrig släppa dig för om jag gör det släpper jag mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback