igår

nu berättar jag och gårdagen, vid tolv kom mamma och hämtade mig så körde vi ner till båten och anton och lukas stod och väntade där och massa andra från mammas jobb. sen ja, fiskade vi. trodde först det skulle bli sjukt tråkigt, men direkt när jag släpper ner i vattnet en gång får jag upp en stor jävla fisk, haha min bror va inte så glad på mig då, sen fick jag typ en till sån stor sen massa små och sen en annan lång smal. fett mysigt va de iallafall men fyfan va jag åt mycket, kändes det som iallafall massa bullar och choklad, trodde jag skulle spricka. riktigt roligt folk som var med men sen vid halv fem stack vi hem igen så var hemma vid typ fem. skriver emr om kvällen sen för måste äta frukost nu




den första jag fånga, "söt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback