jag lovar jag kan dö för dig

kan skriva lite om igår kväll nu, jag och sandra stack och träffade alexander och emil, såg film och sånt. sen stack vi ut och gick i en sån typ skog eller va de va, där va fett mörkt och jag och sandra blev så jävla rädda så vi bara sprang igenom heal snabbt som fan haha, sen va vi nbere vid havet lite, fett mysigt va där. sen gick vi in i yttligare en sån "skog" och ja däe lyckades alexander trilla in i en buske och sen rulla ner på massa träd och sånt haha, men sen vid elva stack jag och sandra till vb och träffade zlater, micke och oscar, satt och snackade med dom i zlaters garage haha? men jag och sandra stack in vid halv ett sen typ åt vi lite sen somnade jag till lite sen vaknade jag somnade vaknade somnade ja sånt hela tiden medan sandra satt vid datan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback