du har något alldeles extra



hej på att jag ser tjock ut men lutar mig framåt men såhär har jag hoppat runt typ hela dagen, asså det är sjut så rastlös jag blir! bara går fram och tillbaka fram och tillbaka, och det blir ju inte mycket bättre av att det är så fint väder ute! egentligen skulle jag träffat sandra idag, ååååh jävla sjuksak. men nej imorgon är jag frisk, eller enligt mig själv är jag men kanske inte enligt min kropp men det skiter jag i. jag ska till skolan imorgon även fast jag har 39 graders feber, världens snuva och sjukt ont i mina öron, japp. har jag bestämt mig för en sak ska de bli så, hehehe. dup i dup dup dup dup, nu ska jag .. ja något haha. men senare blir det film iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback