helgen

hemma från en helt underbar helg nu, kan berätta om den nu, berättar itne allt för de blir för jävla mycket

fredags: hem till maria, gjorde v oss, åt snabbt som fan sen hämtade rönnbeck (?) och martin upp oss sen körde vi hem till martins mamma sen till stattena där de va sån bil träff. va där och träffade lite trevligt folk. sen körde vi runder i stan ganska länge, för träffen och det flyttade sig hela tiden. till slut blev vi trötta på det så vi skulkle köra hem till martin till viken men det blev att vi körde runbder i viken ett tag och det va sjukt kul haha. sen typ hem till honom och efter vi hade vatt där någon timme va jag och camilla så jävla trötta att vi nästan stod upp och sov, bokstavligt talat. sen typ körde dom hem oss och vi somnade sanbbt som fan.

lördag: maria vaknade cp tidigt, typ vid nio sen tog hon datan så kunde inte somna om, men gick upp och åt och sånt sen gjorde vi v oss efter någon timme, sen vid tre tog jag, maria, camilla och morris (hunden) tåget till knutan, och fyfan va skönt de va ute, helt varmt! vi gick i linnen ochs ånt, sjukt mysigt, men sen tog vi bussen till viken. hem till martin och efter ett tag kom lite folk, hade grillkväll och sånt mysigt, haha lite roligt att se hur vissa blir så jävla avundsjuka .. ;) men sen va vi så smarta så vi glömde pengar och massa sånt haha men jag, camilla och morris fick ta bussen hem och maria frick sova där. på bussen fick jag en ny kompis som hette hampus haha, och så satt jag typ och pratade med honom hela resan, och hans kompisar lite typ. sen ville han ha puss och massa annat, han frågade massa om oss och ja haha, och när vi skulle ta tåget va de massa strul, helt stressigt blev det men efter ett tag kom vi vid rätt spår och kom precis med tåget, sen hem äta pizza och glo film. jag va så jävla trött så kunde knappt hålla ögonen öppa och camilla va också sjukt trött men ingen av oss ville säga att vi skulle stänga av filmen haha.

söndag: vaknade, väntade på maria typ hela dagen och sen körde jag, camilla och bia och hämtade henne annars hade hon kanske inte kommit hem haha, sen har vi typ bara segat och sånt, kom hem vid halv tio och nu sitter jag här och måste plugga och duscha.

tack för en sjukt underbar helg! har tyvärr inga bilder typ


världens bästa maria <3

Kommentarer
Postat av: maria

jag hatar dig för den bilden. -.- <3

2010-05-25 @ 12:30:17
URL: http://mariaalexandra.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback