yeeeah



hahahaha pallar inte bilden

kom in för en lite stund sen. jag sandra och linnea va ute i över två timmar och en kvart typ, fett skönt, men duktigt att vi tryckte i oss mammas nybakade kanelbullar innan vi stack ut och tränade, haha skitsamma ;D men sen typ kom vi hem vid kvart i nio och sen typ tre minuter senare kom tahir, victor, haris och niklas upp och drog med mig och sandra ut, så har vatt ute med dom sen dess, men nu ska jag gå och störa anton och zlater som har ett litet lan, töntar

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, nu öppnar jag bloggen med nya bilder, mera kläder och priser fr 5 kr. Besök gärna, tack.

2010-05-12 @ 12:04:47
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback