-

sitter på fritids med alexandra nu, har typ inte haft några lektiner idag. imorse va vi i stallet sen hade vi resurs efter lunch men den va vi inte på och efter det hade vi idrott. är ganska död på red imorse och sen på idrotten simmade vi, fett jobbigt! jag och alexandra är ju iallafall inte dom snabbaste på att simma. sen stack jag och alexandra till stallet så typ gick jag hela rundan med alexandra och hästen och vi gick ju vilse såklart så vi fick gå ännu längre men skrattade så jävla mycket hahah. men är fett trött nu så kommer nog somna tidigt ikväll, och har kommit på att alltid när jag smsar med någon på kvällen så lyckas jag alltid somna typ, fast ibland så vaknar jag igen efter 15 min typ. men nu ska vi gå ner till huset och typ dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback