-

somnade redan vid nio igår, helt sjukt så tidigt egentligen men var helt död. idag har vi typ haft svenska sen engelska och fick tillbaka provet gick faktiskt bra. sen hade vi resurs men va inte på den sen efter maten hade vi traktorteori och sen arbetsmiljö och säkerhet men där gjorde vi inget speciellt typ bara att i två traktorer och kollade på kylarvätskan sen slutade vi. vid lite över fem åkte vi till gotteboet så nu sitter jag, alexandra och johanna här och kränger. typ johanna och victor sitter brevid mig och kollar på någon cp film på youtube. imorgon har vi hel dag i stallet, min grupp ska rida och den andra gruppen ska köra traktor. åker hem imorgon, ganska skönt att komma hem. ne nu ska jag tvinga med johanna och victor följa med ner till huset för vill inte gå där själv, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback