tack för igår!

stack till ricci igår vid halv sex, när jag kom dit va redan johanna och fanny där sen började vi laga mat och gjorde v oss och sånt. vid lite över nio körde riccis mamma oss till club mega, där vi va först sen kom de en kille som blev vår nya kompis - stalkade oss hela kvällen. itne så jätte mycket folk där men de va roligt ändå, och ja.. haha.. riccis mamma hämtade oss vid lite över två, och johannas mamma hämtade henne lite tidigare, sen typ när vi kom hem till ricci så typ snackade vi och sånt och ricci satt vid datan, efter ett tag somnade jag och fanny. vet itne riktigt när vi vaknade idag men ricci är ju inte världens piggaste och gladaste på morgonen haha, sån söt. men tog bussen hem 10 och hann nästan rpecis komma hem och slänga på lite smink sen gick jag och mamma till ishallen för att kolla antons match, nu ska jag och linnea snart hem till pappa för att fika och fira mig och anton med han, mamma och mormor och morfar = presenteeeeeeeeer! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback